ضد کیسه
ضد کیسه
بزرگ ترین وبلاگ هواداران پرسپولیس
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 مرداد 1393برچسب:علیرضا نورمحمدی, توسط saied |

 
بازیکنان ذوب آهن مدعی شده اند که سه امتیاز بازی جمعه حق پرسپولیس نبوده اما در پاسخ به آنها، علیرضا نورمحمدی می گوید: «هر دو تیم به یک اندازه موقعیت داشتند و اینطور نبود که ما از یک موقعیت استفاده کرده باشیم! فرق ما و ذوب آهن این بود که ما از موقعیت هایمان بهتر استفاده کردیم و بردیم که امیدوارم این روند را در بازی های آینده هم ادامه بدهیم. البته می دانستیم که بازی دشواری داریم. ذوب آهن در این دیدار برای رسیدن به پیروزی نهایت تلاشش را انجام داد اما ما با بازی خوبی که انجام دادیم، توانستیم مانع موفقیت این تیم شویم. خوشحالم که توانستیم یک پیروزی دلچسب به دست بیاوریم.» 

به تلافی همه نیمکت نشینی های پارسال، نورمحمدی حالا هم فیکس است و هم کاپیتان! موضوعی که خودش اینطور از آن حرف می زند: «باعث افتخارم است که بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را بر بازو می بندم. کاپیتانی پرسپولیس انتظارها را از من بالا برده و کارم سخت تر شده اما امیدوارم لیاقتش را داشته باشم.» 

علیرضا نورمحمدی به انتقادها از خط دفاعی پرسپولیس هم اینطور پاسخ می دهد: «من نمی گویم اشتباه نکرده ایم اما اینکه بگویند بد کار کرده ایم، بی انصافی است و من حرف شان را قبول ندارم. مدافعان پرسپولیس بهترین هستند و همه ما برای موفقیت تیم کار می کنیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: